בחלק זה אנו נותנים לקורא סקירה קצרה על תהליך הארגון וההפקה של אירועים עסקיים.
על מנת לארגן אירוע צריך קודם כל להחליט איזה סוג אירוע הם הולכים להפיק.
זה יקבע את סוג המקום, הקייטרינג, האורחים המוזמנים ועוד גורמים חשובים להחלטה כיצד להפיק אירוע.
ישנם סוגים שונים של אירועים שניתן להפיק כמו תערוכות, כנסים, כנסים, סדנאות או תערוכות. המיקום ייקבע לפי סוג האירוע הנבחר.
מה חשוב לדעת לגבי הפקת אירועים עסקיים?
תהליך ההפקה ישתנה עבור כל אירוע שנבחר אך כולל בדרך כלל קביעת תזמון ולוגיסטיקה עבור התאריך או המיקום;
שמירת מקום; הזמנת קייטרינג; העסקת רמקולים; תזמון צוותי הקמה ושביתה; ארגון בידור במידת הצורך; שיווק וקידום האירוע (כולל עיצוב אתרים); הפקת הזמנות
הפקת אירועים כגון כנסים, סמינרים וסדנאות כרוכה בהפקת תוכן מולטימדיה כגון סרטי וידאו דוקומנטריים, שידורי אינטרנט ופלטפורמות סטרימינג בשידור חי.
ישנם היבטים רבים ושונים להפקת אירועים עסקיים. הם כוללים:
-ארגון האירוע: זה כולל מציאת מקום ושכירת דוברים. זה יכול לכלול גם הזמנת טיסות לרמקולים ולמשתתפים אחרים שיגיעו מחוץ לעיר.
-חסות: לנותני החסות של האירוע תפקיד חשוב בהצלחתו. נותני החסות עשויים לספק מימון לאירוע או פשוט לתת את תמיכתם הקידום באמצעות תרומות בעין.
-שיווק: לשיווק האירוע יש חשיבות מכרעת להצלחתו ביצירת מודעות בקרב משתתפים פוטנציאליים בתעשייה או באזור שאליו מתייחס האירוע – כתיבת א.
כיצד ניתן להשתמש באירועים עסקיים כדי למשוך לקוחות חדשים?
חברות יכולות לנצל את הבאזז של המדיה החברתית שבוודאי יעקוב אחר האירוע שלהן, כמו גם להשתמש בו כסרטון פרומו של החברה.
תוכן וידאו הוא דרך רבת עוצמה להפיץ את המסר שלך ולספר את הסיפור שלך, מה שיכול לעזור לך להגיע ליותר אנשים, אבל זה גם צריך להיעשות נכון.
לכן יש תעשייה שלמה של חברות הפקה שמתמחות ביצירת אירועים למטרות עסקיות,
החל מהזרמה חיה של האירוע בפלטפורמות המדיה החברתית ועד צילום תמונות סטילס וסרטונים במקום האירוע עצמו.
אירועים, כנסים וסמינרים הם כולם כלים המשמשים למשיכת לקוחות חדשים. אירועים מאפשרים לעסק להציג את המוצרים והשירותים שלו בסביבה אינטראקטיבית יותר.
ישנם סוגים שונים של אירועים עם מטרות שונות. סוג האירוע הפופולרי ביותר הוא התערוכה שבה חברות מתעשיות שונות מתחברות לחלוק רעיונות במטרה לייצר לידים לעסקים שלהן.
איך מפיקים אירועים?
בדרך כלל אירוע עסקי יופק על ידי צוות של מומחים, כולל מפיק, מנהל אירועים, טכנאי אודיו-ויזואל ומהנדס אודיו.
ישנן דרכים רבות ושונות להפקת אירועים. תהליך ההפקה עשוי להשתנות בהתאם לסוג האירוע המתוכנן וגודל הקהל.
אירועים עסקיים הם המפתח לאסטרטגיית השיווק של כל חברה. הם מספקים הזדמנות ליצירת רשתות, עסקים חדשים והגברת המודעות למותג.
הפקת אירועים עסקיים דורשת עבודה רבה. אתה צריך לאבטח את המקום, לוודא שיש מספיק אוכל ושתייה במקום,
לשכור צוות אירועים, לארגן שירותי קייטרינג, לתכנן את תוכנית הבידור, ליצור חומרי קידום מכירות כמו כרטיסי ביקור וחוברות.
את כל המשימות הללו ניתן לבצע בעזרת חברות הפקת אירועים המתמחות בדברים אלו.